Bestellen en leveren

Betalen

  • Je bestelling kun je plaatsen op kaas.nl door je product naar voorkeur te kiezen en alle gegevens in te vullen. Vervolgens kun je bij Betaalwijze makkelijk en snel betalen via Creditcard of iDeal.
  • Bij het plaatsen van je bestelling kun je aangeven welke optie je voorkeur heeft. Klik vervolgens op BETALEN om uw bestelling te plaatsen.
  • Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een mail met daarin de bevestiging van je order en betaling.  
  • De BTW is terug te vinden onder de totaalprijs tijdens het betaalproces. Ook vind je deze terug in de bevestigingsmail die je van ons na de bestelling ontvangt. 
  • Verzendkosten zijn bij de totaalprijs inbegrepen.

Leveren

De status van je bestelling kun je volgen via de Track&Trace-code van Dynafresh. Deze ontvang je zodra Dynafresh je bestelling heeft gekregen. Dit zal de avond voor onze vaste leverdag zijn. Elke donderdag leveren we je bestelling gekoeld aan huis. 

  • De avond voor de dag van levering ontvang je nog een mail met het bezorgvenster van maximaal 3 uur.
  • Tot slot ontvang je 30-60 minuten voor aankomst van de levering nog een sms dat de bezorger er aan komt.

Indien je een bestelling hebt geplaatst en deze nog niet ontvangen hebt, controleer dan de Track & Trace-code om te zien of je pakket opgehaald kan worden bij de buren of dat het pakket morgen geleverd wordt. Ben jij niet thuis en kunnen de buren je bestelling niet aannemen? Dan ontvang je een digitaal 'niet-thuis' bericht: via de online tool van Dynafresh kan je zelf direct een nieuwe leverafspraak inplannen. Indien je het pakket niet hebt ontvangen en de box ook niet bij de buren is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@kaas.nl

Op dit moment bieden wij geen afhaalservice aan.

Let op! Aangezien het herroepingsrecht op versproducten niet van toepassing is, kunnen we producten die tweemaal niet ontvangen konden worden niet vergoeden. 

Vervoer

Let op! De onderstaande informatie geldt niet voor Kaasboxen die een enkel levermoment hebben, zoals de Kazen van Pasen en de Koning Kaas box. De leverdatum van die producten kun je vinden op de betreffende productpagina.

Met de volledig gekoelde bezorgservice van Dynafresh kan iedere donderdagavond je bestelling in Nederland worden geleverd tussen 17.00 en 22.00 uur, mits je hebt besteld voor woensdagmiddag 13.00 uur. De vers verpakte kazen in de zwarte KaasBox worden tot aan je deur gekoeld vervoerd. Zodra Dynafresh je bestelling heeft ontvangen, biedt Dynafresh je de avond voor levering een Track & Trace-code zodat je de status van jouw bestelling kunt volgen en deze in ontvangst kunt nemen.

  • Bestel woensdag vóór 13.00 uur om je bestelling op donderdagavond tussen 17.00 – 22.00 uur thuis gekoeld te ontvangen.
  • Bestellingen die op woensdag ná 13.00 uur worden gedaan, zullen op de donderdag in de volgende week tussen 17.00 – 22.00 uur gekoeld worden thuisbezorgd.

Wanneer je op moment van de levering niet thuis bent, zal Dynafresh de bestelling aanbieden bij de buren. De buren kunnen, indien zij hiermee akkoord gaan, de bestelling voor jou in ontvangst nemen. Wanneer de buren de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen zal Dynafresh de bestelling retour nemen en op vrijdagavond opnieuw aanbieden. Je ontvangt ook een digitaal 'niet-thuis' bericht: via de online tool kan je direct zelf een nieuwe afspraak inplannen, mocht vrijdagavond je niet schikken.

We maken gebruik van een gesloten en volledig gekoelde keten. Dit waarborgt de versheid en de koeltemperatuur van de producten in onze KaasBoxen.

Helaas hebben wij momenteel nog niet de optie om een bezorgmoment te kiezen.

Klacht

Mocht je je bestelling niet in goede orde hebben ontvangen, dan raden we je aan je klacht, je naam en adres én een foto, te sturen naar customerservice@kaas.nl.

Retourneren niet mogelijk

In verband met de kwaliteit en houdbaarheid van de versproducten die in de KaasBox zitten is retourneren niet mogelijk. Bederfelijke waren, ofwel producten met een beperkte houdbaarheid, zijn namelijk wettelijk uitgesloten van het herroepingsrecht.

 

 

Sorry, je zoekopdracht heeft geen resultaat opgeleverd