Bestellen en leveren

Betalen

- Je bestelling kun je plaatsen op kaas.nl door je product bij voorkeur te kiezen en alle gegevens in te vullen. Vervolgens kun je bij Betaalwijze makkelijk en snel betalen via Creditcard of iDeal.
- Bij het plaatsen van je bestelling kun je aangeven welke optie je voorkeur heeft. Klik vervolgens op BETALEN om uw bestelling te plaatsen.
- Na het plaatsen van je bestelling ontvang je een mail met daarin de bevestiging van je order en betaling. 
- De BTW is terug te vinden onder de totaalprijs tijdens het betaalproces. Ook vind je deze terug in de bevestigingsmail die je van ons na de bestelling ontvangt.
- Verzendkosten zijn bij de totaalprijs inbegrepen.

Leveren

Vervolgens kun je de status van je bestelling volgen via de Track&Trace-link van PostNL. Deze ontvang je zodra PostNL je bestelling heeft gekregen. Dit zal maximaal binnen twee werkdagen zijn.
Indien je een bestelling hebt geplaatst en deze nog niet ontvangen hebt, controleer dan de Track & Trace-code om te zien of je pakket opgehaald kan worden bij de buren. Indien je het pakket niet hebt ontvangen en de box ook niet bij de buren is geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via customerservice@kaas.nlOp dit moment bieden wij geen afhaalservice aan.

Let op! Indien het product niet geleverd kan worden, zullen we het retour halen. Omdat het herroepingsrecht op versproducten niet van toepassing is, kunnen wij de retour gehaalde producten niet vergoeden. 

PostNL

Met de speciale PostNL Food Bezorgingsservice wordt je bestelling van maandag t/m vrijdag de volgende dag in Nederland thuis bezorgd. De vers verpakte kazen in de zwarte KaasBox worden door de koelboxen van PostNL tot aan je deur gekoeld vervoerd. 
Zodra PostNL je bestelling heeft ontvangen, biedt PostNL je na maximaal 2 werkdagen een Track & Trace-code zodat je de status van jouw bestelling kunt volgen en deze in ontvangst kunt nemen.

Raadpleeg hier het leverschema voor de precieze levertijden– en dagen!

  • Bestel maandag tot en met donderdag vóór 12:00 om je bestelling de volgende werkdag tussen 17.00 – 22.00 uur thuis te ontvangen.
  • Bestellingen die op vrijdag vóór 12.00 uur besteld zijn, worden op zaterdag tussen 08.00 – 13.00 uur thuisbezorgd.
  • Bestellingen die op vrijdag ná 12.00 of op zaterdag en zondag worden gedaan, zullen op dinsdag tussen 17.00 – 22.00 uur worden thuisbezorgd.

In verband met de feestdagen in de maand december zijn er aangepaste leverdagen. Raadpleeg hier het leverschema voor de precieze levertijden – en dagen!

Wanneer je op moment van de levering niet thuis bent, zal PostNL de bestelling aanbieden bij de buren. De buren kunnen, indien zij hiermee akkoord gaan, de bestelling voor jou in ontvangst nemen. Wanneer de buren de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen zal PostNL de bestelling retour nemen. Let op! De bestelling zal slechts eenmalig thuis- en/of bij de buren worden aangeleverd. Dit in verband met de kwaliteit en houdbaarheid van de versproducten.

Helaas hebben wij momenteel nog niet de optie om een bezorgmoment te kiezen. Wel kun je in het leverschema informatie vinden op welke dag en tijd de geplaatste bestellingen geleverd worden. 

Klacht

Mocht je je bestelling niet in goede orde hebben ontvangen, dan raden we je aan je klacht, je naam en adres én een foto, te sturen naar customerservice@kaas.nl.

Retourneren niet mogelijk

In verband met de kwaliteit en houdbaarheid van de versproducten die in de KaasBox zitten is retourneren niet mogelijk. Bederfelijke waren, ofwel producten met een beperkte houdbaarheid, zijn namelijk wettelijk uitgesloten van het herroepingsrecht.

WISHLIST

Jouw lijst altijd en overal

Sorry, je zoekopdracht heeft geen resultaat opgeleverd